Omdat ik dit een mooie echt zomerse blogpost helemaal passend bij deze zomerdag vind, doe ik het dan voor de eerste keer: iets herbloggen , ben benieuwd of het werkt…

“Als je goed om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is” werd deze week weer eens bevestigd. Het was een mooie start van de zomer met warmte, …
Kleur
Het werkt! ☀️⛱️
LikeLike
ha die Sabine
de dames werken en hebben nadien wel een ijsje verdiend
rustige middag groet
LikeLike
Zo mooi kan de zomer zijn!
LikeLike